حلما حلما ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

حلما بانو

وای حلما از دست خراب کاری هات که تمومی نداره!

1390/12/23 13:08
نویسنده : مامان زهره
414 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ساعت هشت شب در حال آماده کردن شام بودم که زمزمه هاتو که واسه خودت با اون زبون مخصوص نی نی کوچولوها شعر میخوندیو شنیدم برگشتم ببینم چی کار می کنی که دیدم وسط یه کوه سفید نشستی چند لحظه طول کشید تا بفهمم چی کار کردی! بله ظرف دستمال مرطوبت خالی دستت بود همه دستمالا رو ریخته بودی دور خودت داشتم روانی می شدم گفتم بهت حلما خانم چی کار کردی؟ (البته یه کم بلند و عصبانی) از اونجایی که خیلی وروجکی برای اینکه یادم بره چی کار کردی دویدی اومدی پیشم با لحنی با مزه گفتی مامان! منم خندم گرفت نتونستم بهت چیزی بگم فقط رفتم دستمال هارو جمع کنم که اومدی کمکم و دستمالهارو دونه دونه بهم میدادی! سعی داشتی منو بعد از اون خراب کاری از ناراحتی در بیاری! دوست دارم عشقمماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
23 اسفند 90 14:03
سلام.
خیلی دخملت بامزس.خدا حفظش کنه

چهارشنبه سوریتون مبارک
http://armina.niniweblog.com


سلام.
ممنون گلم دخمل خودتم خیلی عسله. خدا براتون نگهش داره. انشاء الله سال خوبی داشته باشین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما بانو می باشد